Πέμπτη 26 Απριλίου 2018

Να βλέπεις τον Θεό μέσα σε όλους.



Το να βλέπεις τον Θεό μέσα σε όλα τα όντα γύρω σου ανθρώπινα ή μή δεν είναι το πιο εύκολο πράγμα στον κόσμο. Δεν διδαχτήκαμε ποτέ πως σε κάθε τι που συναντάμε ενυπάρχει θεική ενέργεια. Σίγουρα αν μεγαλώναμε με αυτή την πίστη αυτός ο κόσμος θα ήταν πολύ διαφορετικά δημιουργημένος.

Να βλέπεις τον Θεό μέσα σε όλους, μέσα σε κάθε λουλούδι, μέσα σε κάθε ζωάκι, μα και μέσα σε κάθε άνθρωπο γύρω σου. Πόσο δύσκολο μας φαίνεται να δούμε τον αδερφό μας, τον φίλο μας,τον σύντροφο μας έτσι;

Όταν άρχισα να περιτριγυρίζομαι από αυτή την ιδέα, ξεκίνησα να πειραματίζομαι σε καθημερινή βάση γύρω μου ,μα κυρίως με τους ανθρώπους. Γιατί εκεί δεν μπορούσα να το δω καθαρά. Πως μπορούσα να δω τον άνθρωπο που σκοτώνει ,βιάζει ή κλέβει ως θεϊκή υπόσταση;

Εκεί κατάλαβα πως έπρεπε να πάω βαθιά μέσα μου. Να κοιτάξω όλες τις βαθύτερες πεποιθήσεις που είχα καλλιεργήσει για αυτόν τον κόσμο. Όλα αυτά που είχα φτιάξει ως αληθινά μέσα στο νου μου. Κάποτε έβλεπα κάποιον φίλο μου ως άγγελο, και κάποτε ως διάβολο. Μα πως γίνεται να αμφιταλαντεύομαι τόσο πολύ σε δύο κόσμους είπα; Ποιος είναι αληθινός και πως μπορώ να το καταλάβω και να το συνειδητοποιήσω;

Όταν ο μαθητής είναι έτοιμος, ο δάσκαλος πάντα εμφανίζεται. Μεγάλη αλήθεια. Άρχισα να ζητώ βοήθεια, και το Σύμπαν, ο Θεός; Ξεκίνησε να με διδάσκει με έναν πολύ ιδιαίτερο τρόπο. Από το πιο μικρό στο πιο μεγάλο. Εργάστηκε από πολύ κοντά με τον νου μου και εγώ είχα όλη την προθυμία ,να Τον ακούσω και να ακολουθήσω.



Καθημερινά, κάθε λεπτό μου έστελνε ευκαιρίες για ανάπτυξη, για επιλογή. Μου είπε: το πως θα δεις τον φίλο σου είναι ο τρόπος που βλέπεις τον εαυτό σου, όπως θα συμπεριφερθείς σε αυτόν ,θα φερθείς σε εσένα. Ο αδερφός σου, ο φίλος σου, ο σύντροφος σου είναι μια ιδέα, μια ιδέα που εσύ έχεις φτιάξει μέσα στο νού σου. Ποιά είναι η φύση αυτής της ιδέας; Ποια είναι βάση της; Το καλό,το κακό, το ουδέτερο; Έτσι ο καθένας εμφανίζεται με βάση την ιδέα που έχεις δημιουργήσει μέσα στο νού σου, που πηγάζει απο τις βαθύτερες πεποιθήσεις.




Έτσι τα τελευταία χρόνια της εσωτερικής μου ενδοσκόπησης προσπαθούσα να κάνω την επιλογή ξανά και ξανά. Δοκίμασα να φέρω στην επιφάνεια όλες τις ασυνείδητες πεποιθήσεις και συμπεριφορές ,που είχα πρώτα απ’όλα για τον εαυτό μου. Μεγάλη σύγκρουση παρουσιάστηκε. Δεν είναι όλα ρόδινα στον δρόμο προς την αυτοπραγμάτωση. Χρειάζεται μεγάλο θάρρος να κοιτάξεις το νου σου και να δεις τι μέχρι στιγμής έχεις δημιουργήσει με τις σκέψεις σου. Έναν παράδεισο ή την κόλαση;

Λίγο πριν φτάσω στο Μεξικό ακόμη αμφιταλαντευόμουν. Διάφορες καταστάσεις αντανακλούνταν εξωτερικά,  απο φόβο τις περισσότερες φορές επικεντρωνόμουν στα μαθήματα των άλλων. Έλεγα, αυτοί δεν με βλέπουν όπως πραγματικά είμαι, ζουν σε ψευδαισθήσεις, δεν βλέπουν τον αληθινό εαυτό μου. Θα πάω κάπου που θα μπορούν να καταλάβουν πόσο σημαντική και ιδιαίτερη είμαι. Θα μου δώσουν αυτό που αξίζω. Θα με εκτιμήσουν.

Έφτασα λοιπόν στο άσραμ του Μεξικού, αλλά τα πράγματα δεν ήρθαν ακριβώς όπως τα περίμενα. Υπήρχαν άτομα τα οποία είχαν την θέση του ηγέτη, σε καθοδηγούσαν και καθόριζαν πράγματα τα οποία έπρεπε να γίνουν μέσα από εσένα, πράγματα με τα οποία θα εργάζεσαι καθημερινά. Εκεί δεν ήταν και τόσο εύκολο να δω το ίδιο Θεϊκό πρόσωπο σε όλους. Όλες οι πεποιθήσεις μου περί εκμετάλλευσης ήρθαν στην επιφάνεια, όλες οι σκέψεις περί αλαζονείας. Αν ο άνθρωπος δίπλα μου έχει Θεϊκή υπόσταση αυτό σημαίνει πως ο Θεός είναι εκμεταλλευτής, αλαζόνας , τιμωρός και θέλει απλώς να του κάνουμε τα χατίρια. Τι ανάγκη θα μπορούσε Αυτός να έχει από κάτι τέτοιο στ’αλήθεια;

Καθάριζα τουαλέτες σε καθημερινή βάση και μέσα μου τον πρώτο καιρό δυσκολευόμουν ιδιαίτερα. Πως εγώ, μια τόσο σημαντική προσωπικότητα ,χαρισματική ψυχή αλλά ταυτόχρονα και βασανισμένη, πως γίνεται να συνεχίζω να κάνω κάτι τέτοιο που δεν μου αρμόζει. Δεν ήρθα εδώ για να καθαρίζω τουαλέτες!  Έχω περάσει τόσα πολλά, και ακόμη δεν έχω πάρει αυτό που μου αξίζει! Μα ποιος νομίζει ότι είναι; Που μπορεί να νομίζει πως γνωρίζει ποιο είναι το καλό μου; Μάλλον, δεν έχει καταλάβει αυτό που πραγματικά είμαι αλλά μια μέρα θα το καταλάβει και θα μετανιώσει! Που είναι ο Θεός να τα δει όλα αυτά έλεγα; Πάει με ξέχασε για πάντα...




Το εγώ, αυτή η πλαστή ταυτότητα που έχουμε δημιουργήσει,  για να ταπεινωθεί χρειάζεται να περάσει μέσα απ’όλα αυτά που νομίζει πως  τον ξεχωρίζουν από τους άλλους. Χρειαζόταν ξανά και ξανά να παρατηρώ όλες αυτές τις σκέψεις που ερχόταν στο νου μου, αλλά με το απλά να τις παρατηρώ και να τις αφήνω εκεί δεν έκανα καμία σημαντική δουλειά. Χρειαζόταν να βρω το θάρρος να τις μοιραστώ, να τις αποδυναμώσω , να τις παραδώσω στο Θεό, να διορθώσει όλο το σύστημα σκέψεων που δούλευε μέσα στο νου μου. Εκεί ντράπηκα, νόμιζα πως οι σκέψεις ήταν δικές μου, και πως εγώ τις έτρεφα. Πάνω απ’όλα είχα ξεχάσει πως εγώ η ίδια ήμουν η αληθινή έκφραση αυτής της Ανώτερης Ενέργειας.

Έτσι, άρχιζα πραγματικά να μετασχηματίζομαι. Συνέδεσα όλες τις εμπειρίες του παρελθόντος με τα βιώματα που είχα εκεί. Κατάλαβα πόσο πολύ έχω στρεβλώσει τον κόσμο που βλέπω μόνο με τις αντιλήψεις μου. Υποσχέθηκα στον εαυτό μου και προσευχήθηκα για μια νέα όραση, πολύ πέρα από τη συνηθισμένη. Ζήτησα Θαύματα και τα έλαβα.


Πρίν συνδεθώ με οποιονδήποτε έκανα μια νοερή προσευχή λέγοντας πως τίποτα δεν γίνεται τυχαία σε αυτό το σύμπαν. Αν είναι να συναντηθώ με κάποιον αυτό είναι μια Ιερή συνάντηση , που όλα έχουν ετοιμαστεί για να γίνει. Άφηνα τις κρίσεις και τις απόψεις για τον κόσμο έξω απο την συνάντηση που επρόκειτο να γίνει με τον άνθρωπο κοντά μου. Ζητούσα  μέσα μου να τον δώ αληθινά, όπως πραγματικά είναι, όπως ο Θεός τον δημιούργησε.

Κάθε συνάντηση που ξεκινούσε με την δική μου αυτή πρόθεση εξελισσόταν σε κάτι μαγικό. Μια αλληλεπίδραση με γνώμονα την Αγάπη , η χαρά βρισκόταν πάντα εκεί. Η θεραπεία έπαιρνε μέρος όποτε χρειαζόταν στο νου μας και μετουσίωνε όλη την συζήτηση σε υψηλότερα επίπεδα. Ναι, τότε έβλεπα τον Θεό μέσα σε όλους.

Από έναν κόσμος κατάκρισης και ενοχής άρχισα να βαδίζω σε έναν κόσμο αθωότητας και χαράς. Άλλαξε μόνος του; Εγώ άλλαξα, οι σκέψεις μου άλλαξαν, οι συνήθειες μου άλλαξαν. Άνοιξα την καρδιά μου και μοιράστηκα τα δώρα που μου έχουν δοθεί με όλους. Ζήτησα να με δω αληθινά και έτσι τους είδα όλους αληθινά.

Δεν είναι εύκολο πάντα να το θυμάσαι πως εσύ δημιουργείς τη ζωή με τις σκέψεις σου, και με την ενέργεια που βάζεις σε κάθε τι που κάνεις, αλλά αξίζει να είσαι πρόθυμος αυτό να γίνει έτσι. Και να είσαι σίγουρος πως η προθυμία αρκει για να αρχίσει η ενέργεια να κινείται. Χρειάζεται συχνή παρακολούθηση του νου και ανοιχτή καρδιά ,
για όλους και για όλα.. Δεν ξέρουμε που βρίσκεται η ευτυχία μας.
Αλλά ο Ανώτερος Εαυτός μέσα σου γνωρίζει. Ακολούθησε τη χαρά σου και θα την βρείς.


Ακόμη και σήμερα είμαι πρόθυμη  να βλέπω την Θεϊκή υπόσταση μέσα σε όλους. Να βλέπω με μάτια όχι αυτού του κόσμου, με τα μάτια της ψυχής μου. Κάποιες φορές φαίνεται πιο δύσκολο αλλά η εμπειρία της απόλυτης ειρήνης που έχω αποκτήσει μέσα από αυτή μου την επιλογή μου στο παρελθόν, δεν μπορεί να ξεχαστεί. Γίνεται καθημερινά πιο εύκολο, με συνεχής πρακτική εφαρμογή, με απελευθέρωση όλης της ενοχής για τον εαυτό μου όταν δεν το καταφέρνω, υπομονή, και προπάντων καλή διάθεση!

Ο κόσμος μετατρέπεται καταπληκτικά απο έναν κόσμο φόβου, σε έναν κόσμο ευλογίας και ιερότητας. Ο κόσμος υπάρχει και διατηρείται σαν μια ιδέα μέσα στο νού μας.
Αν θα μπορούσα να σου πώ κάτι μέσα απο την εμπειρία μου θα ήταν :

Τόλμησε να ζητήσεις κάτι διαφορετικό. Δοκίμασε να ζήσεις αληθινά μέσα απο την αλλαγή του σκεπτικού σου και της συμπεριφοράς σου. Ξεκίνησε απο τον εαυτό σου, δίνοντας ψηλά όλες τις κρίσεις και τις ενοχές. Άρχισε να καθαρίζεις μέσα σου ότι σε μπλοκάρει απο την πρόσβαση σου στον Παράδεισο. Αυτός είναι μόνο μια συνειδησιακή κατάσταση.
Να βλέπεις τον Θεό μέσα σε όλους και σε όλα. Γιατί εσυ ο ίδιος είσαι ένας Θεός. Μια απεριόριστη ,μεγαλειώδης ενέργεια υπάρχει μέσα σου που μπορεί να σηκώσει κάθε αμαρτία και πόνο αυτού του κόσμου που ποτέ υπήρξε.
Να βλέπεις τον Θεό μέσα σε όλους και σε όλα γιατί σου αξίζει να βιώνεις την Χαρά.
 Σου αξίζει να αυτοπραγματωθείς. Γι’αυτό είσαι εδώ..
Μέσα σε μια απέραντη λίστα στόχων ... μην ξεχάσεις τον πιο σημαντικό , Την Αγάπη.”




Με ανυπέρβλητη χαρά και εκτίμηση, Ευλογίες παντού!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου