Κυριακή 24 Ιουνίου 2018

Όλα όσα φαίνεται να κάνω στη μορφή , εξυπηρετούν έναν Ανωτερο Σκοπό! Τίποτα δεν είναι όπως φαίνεται!

Δεν είμαστε τίποτα από όσα φαίνεται να κάνουμε και να γίνονται μέσα από εμας στη μορφή.
Τίποτα δεν είναι όπως φαίνεται.
 Όταν βάφω ένα σπίτι , δεν βάφω στα αλήθεια ένα σπίτι , κάνω εσωτερική εργασία με τον εαυτό μου.
Είτε το καταλαβαίνω είτε όχι .
Όταν μαγειρεύω , φαίνεται όντως πως μαγειρεύω , αλλά στα αλήθεια κάτι μαγειρεύω μέσα μου και μέσα στο νου μου ,
όταν γράφω ,στα αλήθεια κάτι γράφω και καταγράφω μέσα μου , 
όταν μιλάω , μιλάω πάντα στον εαυτό μου και ακούω αυτά που εγώ χρειάζεται να μάθω και να θυμάμαι, 
όταν τραγουδάω , τραγουδάω και μεταφέρω τον πόνο ή την χαρά που βλέπουν τα μάτια της ψυχής μου σε αυτόν τον κόσμο .
Σε κάθε περίπτωση ότι και αν κάνουμε , καλό είναι να σταματήσουμε μια στιγμή και να αναρωτηθούμε , στα αλήθεια γιατί κάνω ότι κάνω;
 Για να έχω χρήματα; Για να έχω φαγητό να φάω; 
Αφού κάποια στιγμή όλο αυτό θα τελειώσει , εγώ θα τελειώσω ,
Τι χρειάζεται να μάθω μέσα από αυτό; Τι μου διδάσκει;
Πάντα κάτι μου διδάσκει όταν κάνω κάτι , 
όταν μιλάω , όταν φωνάζω , όταν αγαπώ , όταν δημιουργώ .
Ποτέ δεν είναι έτσι όπως φαίνεται στην Υλίκη του μορφή.

Πάντα ο Θεός θέλει να σε ωθήσει να δεις την ενέργεια που βάζεις σε αυτό που κάνεις , και τι αυτή εξυπηρετεί .. την Αγάπη η τον φόβο;
Την γραμμικότητα του χρόνου η το άχρονο; Το φθαρτό ή το αιώνιο;
Είσαι ένα σώμα ή είσαι ένα πνεύμα;
Ζεις για να ικανοποιήσεις τις προσδοκίες της στιγμής η την βαθιά επιθυμία σου να ολοκληρωθείς;
Και αν κάνεις και τα δύο ,η ένα από τα δύο , ποιο από αυτά κατηγορείς,κρίνεις και συγκρινεις;
Κάθε κρίση μας οδηγεί στην κόλαση ,στο εγώ ,στο θάνατο ,στη φθορά .
Κάθε μας αποδοχή για τον εαυτό μας,για όσα ζούμε , για τους άλλους ,για όλα όσα αυτοί ζουν ,μας οδηγούν στο σπίτι μας ,στην Ειρήνη μας ,στον Παράδεισο ,τον Θεό.
Ποτέ τα πράγματα δεν είναι όπως φαίνονται , ούτε όταν φαίνεται να λάμπουν ,ούτε όταν φαίνεται να είναι θαμπά ,καταθλιπτικά και απελπισμένα.
Πάντα υπάρχει Φως στο σκοτάδι , και πάντα το σκοτάδι στο "φαινομενικό φως.",
Γιατί αν όντως ήταν φως αληθινό δεν θα χε σκιά.
Και οι σκιές φαίνονται , μυρίζουν , ακόμη και αν δεν γίνονται προφανές από τα φυσικά σου μάτια , τις νιώθεις σε όλο σου το ενεργειακό πεδίο.
Παρατήρησε ,αφουγκράσου , αισθανσου και παρέδωσε ότι εξέλαβες , ένιωσες , "κατάλαβες"
Σε αυτόν τον Έναν ,Βαθύτερο εαυτό σου που θα φέρει την Αληθινή όραση και θα διορθώσει κάθε τι εσφαλμένο.
Παρατήρησε τη μορφή, και ακόμη και αν φαίνεται να την κρίνεις, 
παρέδωσε κάθε κρίση και κάθε ενοχή που φαίνεται να την συνοδεύει..

Θυμήσου πως είσαι πέρα απο κάθε μορφή, ύλη , μόριο. Κάθε σου κύτταρο εμπεριέχει την Σοφία όλου του σύμπαντος.
Είσαι απέραντος, αιώνιο Φως, που εξαγνίζει εδώ οτιδήποτε δεν είναι Αγάπη.
Πέρασε αλλά και ξεπέρασε αυτό που φαίνεται να υπάρχει.που μπορείς και ακουμπάς..
Μπες μέσα σου, νιώσε την Αλήθεια σου.
Κατέρριψε την ύλη..κράτησε την Ουσία..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου