Κυριακή 22 Απριλίου 2018


Οι περισσότεροι άνθρωποι συνδέουμε πολύ συχνά την προσωπική μας αξία με τα χρήματα.
Για πολλά χρόνια έπεφτα στην ίδια παγίδα, προσπαθώντας να αποδείξω την αξία μου μέσα απο διάφορες εργασίες, κάνοντας πράγματα που δεν μου πρόσφεραν ικανοποίηση και χαρά ,διότι έτσι πίστευα πως προσφέρω, πως είμαι χρήσιμη και πως έτσι θα μπορούσα να ξεφύγω τελικά απο την βαθύτερη αναξιότητα που ένιωθα και την ταύτιζα με την μορφή.
Επηρεαζόμουν συχνά απο τα σχόλια των γύρω μου ,με τις απόψεις και τις πεποιθήσεις τους σχετικά με την εργασία και τα χρήματα ,με αποτέλεσμα συνεχώς να ψάχνω άλλα πάντα να προσελκύω καταστάσεις και εργασίες που με έριχναν ακόμη πιο κάτω και με αποπροσανατόλιζαν απο τον βαθύτερο σκοπό μου.
Η αλήθεια είναι πως η φύση έχει προικίσει όλους μας με ιδιαίτερα ταλέντα και χαρίσματα που είναι ικανά να μας προσφέρουν ,αφού τα ανακαλύψουμε,τα καλλιεργούμε συνεχώς και τα ξεδιπλώνουμε στη ζωή μας, μια ολοκληρώμενη, ουσιαστική και ευτυχισμένη ζωή.
Οι περισσότεροι απο εμάς επίσης φοβόμαστε έντονα να αφήσουμε ασχολίες και εργασίες στις οποίες δεν είμαστε ευχαριστημένοι διότι τρομάζουμε στην ιδέα ότι θα βρεθούμε σε μια παθητική κατάσταση και δεν θα έχουμε την οικονομική στήριξη την οποία χρειάζομαστε.
Η προσωπική μου εμπειρία έχει δείξει,πως σε ένα σύμπαν με απεριόριστη θετική ενέργεια, δεν είναι δυνατόν να μείνεις μόνος και αβοήθητος , αλλά μόνο εάν το πιστέυεις. Ακόμη η εργασία μας είναι ένας τομέας απόλυτα συνυφασμένος με όλους τους υπόλοιπους τομείς της ζωής μας. Εκεί καλείσαι να κοιτάξεις αληθινά στις βαθύτερες πεποιθήσεις σου σχετικά με τα χρήματα και την προσωπική σου αξία σε σχέση με τον εαυτό σου και τις σχέσεις που δημιουργείς γύρω σου ,τα οποία σε μπλοκάρουν απο το να προσελκύσεις στη ζωή σου όλα αυτά που ουσιαστικά επιθυμείς.
🌀Εάν νιώθεις έτοιμος να αφήσεις την μιζέρια που σε καταθλίβει και σε κάνει να πορεύεσαι σε ένα φαύλο κύκλο πεποιθήσεων , και αν αισθάνεσαι πως αξίζεις κάτι πολύ μεγαλύτερο και ουσιαστικό απο τα τετριμμένα,
Επικοινώνησε άμεσα μαζί μου και ετοιμάσου για το πιό όμορφο ταξίδι που η ζωή περιμένει απλόχερα να σου προσφέρει.
Το μόνο που ζητά είναι το δικό σου μέρος για την εκπλήρωση αυτού του Ανώτερου σχεδίου του!🌀
Living the Miracle Life Coaching
Sevi Moukrioti
sevi_moukrioti@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου